RECORD CLEANING MACHINE
MADE IN UKRAINE

icon

UA

  • icon

    UA

  • icon

    EN

  • icon

    UA

  • icon

    EN


RECORD CLEANING MACHINE
MADE IN UKRAINE

icon

UA

  • icon

    UA

  • icon

    EN

  • icon

    UA

  • icon

    EN


Heading photo

Варіанти оплати:
- Оплата готівкою / карткою при отриманні на відділенні Нової Пошти- Оплата платіжними картами Visa та MasterCard на нашому сайті - WayForPay- Переказ на картковий рахунок підприємства (картка "Приватбанк" )- Переказ на розрахунковий рахунок підприємства ( р/р "Приватбанк" )- "Оплата частинами"/ "Миттєва розстрочка" від ПриватБанку без переплат ( до 6 місяців)При будь-якому виді оплати ми надаємо фіскальний чек. 

Heading photo

Безкоштовна доставка по Україні
   Доставка у відділення «Нова пошта»Зазвичай доставка займає 1-3 дні.
   При отриманні замовлення при собі необхідно мати паспорт або водійське посвідчення.Передоплачений товар може отримати тільки та людина, на яку оформлена доставка.
   Ми забезпечуємо швидку доставку товарів по всій країні. Відправлення відбувається щодня. 

Heading photo

Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Обмін та повернення товарів здійснюється поштовою компанією "Нова пошта" або за адресою : вул. Ярослава Мудрого 72 В, оф 216 (50086), м.Кривий Ріг, Україна

Для вирішення питань обміну та повернення товарів - зателефонуйте нашому менеджеру за номером +380683939987.

Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.


Умови повернення для товарів належної якості
Відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» існує дві причини через які покупець може повернути або обміняти куплений ним товар:
1. якщо товар не відповідає якості про яку заявляв виробник;
2. якщо товар повністю відповідає всім вимогам, але з якоїсь причини не влаштовує покупця.

Повернення здійснюється використовуючи транспортні послуги компанії "Нова Пошта".
Повернення повинно бути належної якості, а саме:
- товарна упаковка не пошкоджена
- комплектація повна
- відсутні будь-які механічні пошкодження
- відсутні сліди користування
Повернення відправлення можливо здійснити впродовж 14 днів з моменту отримання.
Повернення здійснюється за рахунок Відправника.
Повернення коштів здійснюється зручним для клієнта способом протягом 3-х робочих днів після отримання та перевірки продавцем товару.


Умови повернення товарів неналежної якості:

Згідно статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів» у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та в строки, встановлені законодавством, має право вимагати:
- пропорційного зменшення ціни;
- безоплатного усунення недоліків товару;
- відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
- при виявлені недоліків товару які не підлягають ремонту,

Клієнт може запросити заміну товару або ж повернення коштів Інформування про отримання товару неналежної якості повинно бути виконано в перші 24 години після отримання товару Клієнтом телефонним дзвінком, повідомленням на електронну пошту moc.liamg%40ollynivollym, або в мессенджері Telegram по номеру телефону +380683939987 ( t.me/myllo_vinyllo)
Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають втіленню, якщо продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.
Повернення здійснюється за рахунок Отримувача.
Повернення коштів здійснюється зручним для клієнта способом протягом 3-х робочих днів після отримання та перевірки продавцем товару.


Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.
Щоб повернути товар, потрібно виконати 3 прості кроки:1. Заповнити та підписати «Заяву на повернення товару» (надається нашим менеджером при зверненні щодо повернення в електронному вигляді).2. Упакувати ТОВАР в оригінальну упаковку в повній комплектації (товари, що поставляються в комплекті, також необхідно повертати), вкласти всередину, разом з товаром, Заяву на повернення та Видаткову Накладну3. Відправити товар кур'єрською службою
НОВА ПОШТА:Відділення: № 2, м. Кривий Ріг, вул. Л.Бородича 17,Ракочій В.І.тел. 096 555 21 18Сторона, що сплачує послуги: відправникОцінка вартості товару дорівнює вартості товару, який повертається.
Повернення коштів здійснюється впродовж 30 днів з дати подачі заявки.На жаль, ми не зможемо прийняти повернення в таких випадках:- Минуло понад 14 днів з моменту отримання товару- За відсутності заповненої «Заяви на повернення товару»- При неповній комплектації повернення: відсутності упаковки, в якій товар був доставлений, ярликів, етикеток та ін.- Якщо товари були у вжиткуВесь перелік товарів, які не підлягають поверненню, визначений Постановою Кабінета Міністрів України № 172 від 19.03.1994 р.
Заміна бракованого товаруЯкщо ви отримали товар із заводським дефектом, який не підлягає ремонту, ми обов'язково його обміняємо на одиницю відповідної якості або повернемо кошти.Для обміну бракованого товару або у випадку втрати/пошкодження документів на повернення, зверніться за телефоном +38 068 393 99 87 ( Viber / Telegram) або напишіть на електронну пошту moc.liamg%40ollynivollym
Контактна інформація:MYLLO VINYLLOФізична особа підприємець Ракочій В.І.ЄДРПОУ 2404511218 ;Юр. адреса: 50029 , м. Кривий Ріг, вул. Шкапенка, будинок 19, кв.31;moc.liamg%40ollynivollymтел: +38 068 393 99 87 ( Viber / Telegram)